1. Regisztráció.
A belépéshez szükséges személyes adatokat ITT kell megadni.
Az adatok sikeres megadását e-mailben visszaigazoljuk.
2. Számhordozás kikérése eredeti szolgáltatótól.
Más ( nem Vodafone ) szolgáltató esetén szükséges lépés.
3. Flotta (klubtagsági) díj befizetés és felelősség nyilatkozat.
A belépés feltétele 6000 Ft (500 Ft/hó/telefonszám) Mizu Flotta éves (klubtagsági) díj befizetése - amely egyben Mizu vásárlói klubtagságot is jelent -, és felelősség nyilatkozat aláírása.
A befizetésről kiállított igazolás szükséges a belépéshez (4. lépés).
A Mizu Flotta prémium szolgáltatás, amely lehetővé teszi tagjai számára, hogy könnyebben, sok esetben sorbanállás nélkül, esetenként mindössze egy e-mail elküldésével intézzék ügyeiket. A klub tagjai igénybe vehetik a Flotta készülék és internet vásárlási kedvezményeit, amelyekről e-mailben kiküldött tájékoztatóinkban értesülhetnek. A Mizu vásárlói klub által biztosított további előnyök a "Mizu vásárlói klub" leírásban olvashatóak.
4. Belépés a Vodafone-nál:
Ügyintézőnk elküldi Önnek a szükséges nyomtatványt aláírásra, annak visszaérkezése után a további teendője nincsen, a szolgáltató értesíti Önt, hogy bekerült a flottába.
Amennyiben más (nem Vodafone) az előző szolgáltató, úgy a következő további lépések szükségesek:
Számhordozás elindítása : Egy Önnek megfelelő Vodafone ügyfélszolgálaton kell kezdeményeznie a hívószám áthordozását.
Ügyintézéshez szükséges:
Személyes okmányok.
Pénz (kellhet).
Amennyiben a számhordozást elfogadták: kérjük írjon a flotta@mizu.hu címre, hogy elküldhessük Önnek a belépéshez szükséges nyomtatványt.
A Flottába lépés folyamata az iratok aláírásától számított 15 napon belül fejeződik be. Az átállás során több kisebb összegű részszámla érkezése várható.
Az internetes csomagok hűségideje az aktiválástól számított 2 év.
Kilépés:
A hűségnyilatkozat lejárata, azaz 2017.04.02. után lehetséges.
Ettől eltérő időpontban a kilépés egyedi elbírálás tárgya.